Kedves (leendő) Partnerünk,
2008. január 15-én Vincze Úrral, az egyik megbízómmal Stuttgartba indultunk repülőgéppel, hogy egy vállalkozási szerződés szövegét pontosítsuk a cég német megrendelőjével.
A Ferihegyi Repülőtér várójából a Malév egyik gépére szálltunk, ahol a légi utaskísérők a már megszokott udvariassággal szolgálták fel a ropogós szendvicset, a csokit és az italokat. A Balaton-szelet és a budapesti készítésű szendvics után feltételeztem, hogy valamilyen magyarországi gyártó sörét kapom, de nem így történt. Zlaty Bazant, azaz Arany Fácán dobozban, amit mindig is ízlett, de furcsa volt, hogy a magyar légitársaságnál nem hazai terméket szolgáltak fel.

Másnap sikeresen zárult a küldetésünk, a szerződés pontjait megbeszéltük, tisztáztuk a függő kérdéseket és formába öntöttük a végleges megállapodást.
Vissza a Czech Airlines járatával jöttünk, a légcsavarok mellett a szárnynál testközelből élvezhettük a napkelte első sugarait. Előttem ötletes módon az ülés fejtámlájának a hátoldalán a legújabb Skoda Fábia reklám vigyorgott az arcomba. A mosolygós utaskísérők a kávé, szendvics után hazai, pilzeni sört szolgáltak fel.
Elgondolkodtam azon, vajon miért van, hogy a cseh légitársaság hazai autót és sört reklámoz ill. szolgál fel, és miért láttam ennek ellenkezőjét a Malév gépén. Lehet hogy a hazai ipar felvirágoztatásához és jobb eladhatóságához nem is csupán jó marketing, hanem csak egy kicsivel több odafigyelés kellene?
Lipták Benedek
Ügyvezető
0 hozzászólás